دنیای من

دلتنگنامه کوچول

دنیای من

دلتنگنامه کوچول

دردودل...............................

چقد دلم گرفته

من اصولا ادمیم که عادت ندارم احساسمو بنویسم و همیشه تو خودم میریزم

چون کسی نیس بهش گوش کنه نمیدونم چی شده امشب نشستم پای کامپیوتر

اینروزا خیلی داغونم کارم شده گریه و غصه مثل الان جالبه امشب اسمونم دلش

مثل من گرفته و میباره.نمیدونم چیکار کنم دست به هرکاری میزنم خراب میشه

بعضی وقتا میگم شاید انقد بنده ی بدی هستم که خدا منو لایق هیچ لطفی

نمیدونه.هروقت حس کردم خوشبختم سریع از دستش میدم همیشه تنها بودم کسی سعی نکرده بهم کمک کنه تا حس کنم بابا منم تو این دنیا کسیو دارم.

از کسی که دوسش دارم گله دارم که همیشه اول به خودش فک میکنه و شرایط خودشو میبینه

بچه ها نمیدونم چرا دلم لج کرده ولش کنمو بمونم با تنهاییام چون کسی که به خودش فک کنه عاشق نیس.شما میگید چیکار کنم بدجور گیجم.به نظرتون کسی که عشقشو با کسه دیگه ببینه میتونه عشقشو ببخشه با این فرض که دختره پیشمون شده برگشته پیشش و اونم بخشیدتش.شما بگید امکان داره بخشیده باشدش یا پسره فکره تلافیه؟